torsdag 26 juli 2012

Livet

går upp o ner, ja så är det för alla det vet jag.
Å det är nog så det ska vara men när det går neråt då är det inte så lustigt längre.
Vet som inte riktigt hur jag ska skriva om detta,
 jag skriver lite som jag tänker nu.

Jag har mist en otroligt kär o god vän . Det är så tungt just nu. M va en otroligt fin människa, 
så mycket jag lärt av henne , så mycket vi har skrattat tillsammans och en sån  härlig inspirationskälla hon var.
Allt jag kan om maskinbroderi har jag lärt av henne.
Så många gånger under hennes sjukdomstid jag undrat varför  men jag tror mej förstå nu
Änglarna vill ha henne hos sej, så dom hämtade hem henne
Jag vet att dom tar väl hand om min vän.


8 kommentarer:

  1. Det är så fint skrivet av dig. Så känner vi nog alla som har haft så många glada stunder med M.Änglarna vet säkert hur god hon var.

    SvaraRadera
  2. Jag förstår hur du känner, jag träffade henne bara en enda gång och hon blev kvar i mitt hjärta såååå!

    kram

    SvaraRadera
  3. Jaa livet är så tufft ibland att det inte går att beskriva i ord utan bara i känslor som tyvärr alla någon gång får uppleva i livet! Jättefint skrivet av dig, Lotta! Jag har upplevt sorgsna tider i livet och har undrat vad meningen egentligen är när någon bara är borta, men som tur är så har vi våra änglar som tar hand om oss först på jorden sk. skyddsänglar, sedan möter dom oss där uppe! Kram och ha de gott!

    SvaraRadera
  4. Jag kan bara hålla med dig Lotta ♥
    Det är så sant vad du skrivit. Tack för att du är du ♥ du är en kanonvän du med.

    Kram LjusneLotta

    SvaraRadera
  5. När man skulle lära sig om janomemaskinen , å de krånglade , vem ringde jag då allra först. Jo Milly så klart.Hon var den som höll reda på om de kommit något nytt till maskinen, Ja många ggr visste hon det, långt före dom i butiken som vi handlade hos. Jag kommer att sakna hennes tips och råd, hon var en fin vän.

    SvaraRadera
  6. Här dök jag in och har alldrig varit här. Kan tänka mig att du har en svår tid just nu.

    Mycket fint här. Jag blev nyfiken på de där underkläderna och mycket annat så jag kommer igen, hinner inte just nu. Ha det så gott det går just nu.

    SvaraRadera
  7. Det är så sorgligt. Vad jag saknar våran fina goa vän.

    SvaraRadera
  8. Det gör alltid ont att mista en nära vän! Minnena kan ingen ta ifrån en och dem kan man vårda. Men det är den nära kontakten man saknar och det tomrummet kan ingen fylla. Tanken på att änglarna ville ha henne hos sig är fin och det kan ge tröst när det blir jobbigt!
    Kram

    SvaraRadera