måndag 9 april 2012

Annandagen

Har vi kommit till nu. En lugn o stilla påskhelg har nu snart passerat.
Ett fantstiskt väder ända fram till nu.
Lite stickning o massor av lugn har denna helg bestått av.
Lite bilder har det blivit. Tänker börja med min ljuvliga saint paula som snart slagit ut riktigt, 
den blir vackrare o vackrare för varje dag. Mitt lilla sköte barn :)

Snart slår den nog ut i full blom.
En annan bild är på den gamla blom krukan jag hittade här hemma. nu är den vit o fin så nu är det bara att hitta nån fin blomma att sätta däri.
Och till sist vill jag visa himlen från en av dessa vackra sidor. Dessa bilder tog jag på lång fredagen. Nåt jag väldigt gärna vill men inte lyckats riktigt med är att fota månen när den är som bäst MEN jag tycker jag lyckade riktigt bra med denna .
Ännu en bild , kanske himlen åxå firar påsk o har en egen liten brasa, ser så ut iaf.
Ja det va några rader från denna helg. 
Önskar er alla en fin vecka o så avslutar jag för nu med ett citat från mitt älskade barnbarn Vilgot som han sa när han  bara va 3 år, nu är han 4 :)

" Killar är tuffa och kör motorcyklar,
och               
tjejer är fina "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar