söndag 3 april 2011

Inget spec

har jag att skriva denna gång. Jo Vilgot har ju fyllt 3 år.
Full rulle o raka rör hela kvällen.
Massor av presenter ..så klart :)
Nu är det så att Vilgot bara ääälskar Cars bilarna
Finns inte så mycket annat som upptar hans intresse så mycket.
Av en händelse så hittade jag en panel med Cars bilarna i tyghyllan
å den bara ropa Vilgot. Sagt och gjort det bidde en Cars quilt.

Idag fick jag en liten släng av sylust åxå. Har länge varit sugen på detta block
så det kändes som om att det va lika bra att smida medans järnet va varmt
Har inte bestämt än om jag ska blanda lite olika " skit tyger " eller bara hålla mej till gult och orange.
Riktiga " Gla " färger.
Blocket har jag hittat hos en av mina inspirations källor Anette L


Fina skor har jag köpt mej idag åxå, riktiga små karameller 
Nu blir det till att vara ute promenera ;)

Ja det va allt för idag
Ha de gott nu alla

3 kommentarer:

  1. Så fin Vilgots quilt blev!! Och ditt block likaså....Skorna vet jag ju ska matcha din KM ;o)

    SvaraRadera
  2. Hejsan. :-) Lyllos Vilgot, härligt cars-mystäcke. Blocket är jättefint och skorna sen... vill ha!!! Gla söndagskväll. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilgot kommer älska den där quilten, tänk vad vi kan "hitta" i våra gömmor. Tyg, tyger, tyger......... Smarriga puppor, dom skulle jag kunna tänka mig.
    Kram LjusneLotta

    SvaraRadera